torstai 25. helmikuuta 2016

Aika kampaajalle varattuna!

Viime aikoina olen pohtinut näitä hiusjuttuja ihan urakalla ja nyt olen päätynyt leikkaamaan hiuksia pois runsaalla kädellä. Olen - köh köh- itse leikannut nyt pois 15cm hiuksia ja tuntenut olon vapaammaksi kuin aikoihin. Oli vapauttavaa saada hiusmassaa vähemmälle ja tuntea kuinka kevyemmältä pää tuntui kun sieltä pätkäisi osan vanhaa hiusta pois. Enkä ole katunut saksiin tarttumista! Varasin siis ajan hiusten pätkäisyyn vieläkin lyhyemmäksi Unikan oppilaskampaamon puolelle.

Olen käynyt kahdesti aiemmin hiusmallinmuutoksessa ja nyt marssin sinne kolmannen kerran. Aiemmin hintaa operaatiolla on ollut 24 euroa, mutta nyt hinta on noussut eurolla. 25 euroa hiusmallinmuutoksesta on naurettavan vähän! Toisaalta työn tekee opiskelija joten aikaa saattaa kulua hieman pidempään- itseäni tosin ei haittaa tippaakaan istua hivenen pidempään penkillä. On mukavaa kun joku toinen tekee hiustaikojaan minulle.

Unikalla on muuten hurjan kätevä tuo ajanvaraussysteemi. Sieltähän näkee myös vanhat aikansa, kuten kuvasta näkyy niin edellisen kerran istuin kampaajan penkillä 5 päivää ennen laskettua päivääni (poika tosin syntyi viikon myöhemmin kuin laskettu aika oli). Nyt marssin uudistamaan hiukset ensi kuun alussa (peitin tuosta kuvasta kampaajien nimet sekä viimeisimmän- tulevan aikani). Unikalla on muuten mahdollisuus ottaa Olaplex-käsittely, mutta itse en sitä nyt ottanut.

Nyt vaan jännityksellä odotan aikaani päästä istumaan kampaajan penkille. Reilun vuosihan tässä on ehtinyt edellisestä vierailusta kulua....


Kuinka usein sinä käyt kampaajalla?


Unika




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti