maanantai 15. syyskuuta 2014

Ensimmäiset Sephoran tuotteeni - ikinä.

Katsokaa mitä sain tuliaisina! Olin aivan häkeltynyt kun avasin pussin, luulin ensin kynsilakanpoistajaa maustepurkiksi... kunnes tajusin että siinähän on sanat glitter ja SEPHORA. Olin aivan pähkinöinä tässä vaiheessa. En ole siis vielä ikinä päässyt Sephoraan hypistelemään tuotteita. Olen nähnyt aiheesta vain unia...

Instant Nail Polish Remover For Glitter on kynsilakanpoistopurkki nimenomaan glittereiden poistoon kynsiltä. Sain myös erikoisen värisen kynsilakan, jollaista kokoelmastani ei varmasti löydy. Sävy on hieman likaisen vihreä, joka silmissäni taittaa keltaiseen ja sisältää vielä kullanhohtoisia hippusia. Ou jee. Näiden herkkujen lisäksi saimme miehen kanssa jaettavaksi kasan suklaata, peanut butter KitKat, oi oi.. 

Millasia herkkuja sinä toivot ulkomaan tuliaisina? Nämä sain ihan toivomatta ja olinkin todella yllättynyt.  

Kiitos <3


20140909_203710


20140909_203728

4 kommenttia:

  1. Et ole ainut , jolta Sephora näkemättä , muutamia tuotteita olen saannut swappien kautta kokeiltavaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oi, tämä vääryys on kyllä päästävä korjaamaan.. matka naapurimaahan kutkuttelee... :D

      Mistä tuotteista olet saanut kokemuksia?

      Poista
  2. Ihania tuliaisia ♡ Peanut butter- jutut on aina mun lemppareita :3

    VastaaPoista