maanantai 22. marraskuuta 2010

Is this love?


Olenko löytänyt vihdoinkin etsimäni? Onko tässä minun suosikkini kautta aikojen? Oliko se tosiaan näin lähellä koko ajanOnko tämä nyt sitä rakkautta?

Puhun nyt MSCHICin mascarasta nimeltä 3D. Tilasin tämän hiljattain ja päätin ottaa sen kokeiluun kun tarvitsin säänkestävää ripsiväriä lauantai-illan rientoihini. Olin aluksi epävarma kun katselin tuota harja-osaa sillä olen tykästynyt vanhan mallisiin harjoihin, mutta pelkoni olivat turhat. Tämän avulla yletyin jokaiseen ripseen, myös niihin pienimpiin haiveniin silmän ulkonurkassa. Massa on sopivaa koostumukseltaan ja sitä ei tule liikaa harjaan kerrallaan. Toivottavasti massa ei muutu iän myötä, sillä se näyttäisi olevan täydellistä tällä hetkellä. Ei liian juoksevaa tai liian kuivahkoa.

3D lupaa pidentää, tuuheuttaa, rakentaa ja kaartaa.. Omat ripseni eivät ole koskaan näyttäneet paremmilta. Olin aivan rakastunut. Ja olen edelleen. Ainoa kohta jota en vielä allekirjoita, on tuo kaartaminen. Taivutin ripseni joten en tiedä kaartumisesta mitään ilman taivuttimien vierailua ripsilläni.

Hintaa näyttää tuotteella nyt olevan 16e, mutta itse maksoin 10e. Tämä on todella hintansa arvoinen. Tästä saattaa tulla pysyvä suhde. Ihan oikeasti. Vannon tällä kertaa. ;D

Loppuun vielä kuva. En sitten tajunnut ottaa kuvaa silmät auki, mutta eiköhän tuosta jotain selkoa saa. Ignooratkaa kulmat, olen tässä vaiheessa tehnyt vasta silmämeikin, sillä en halunnut sotkea meikkipohjaa kokeilujeni vuoksi. 



Ignooratkaa kulmat.. :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti