perjantai 1. lokakuuta 2010

Kauneusemulsio

Lumenen Firming beauty fluid eli kiinteyttävä kauneusemulsio lupaa kuulakkaan ihon ja matta pinnan. 50ml tuubissa oleva voide on tarkoitettu rasvoittuvalle ja sekaiholle (erityisesti aikuiselle iholle, köh köh...pitänee tunnustaa tosiasiat itselleen... :D )

Käytetään puhtaalle iholle aamuin illoin. Tämä vaikuttaa riittoisalta tavaralta, sillä itse olen annostellut puolikkaan 5centtisen (se pieni kuparinen raha, joiden ainoa säilytyspaikka on säästöpossu) verran tätä tavaraa. Hinnasta en osaa sanoa mitään, sillä rehellisesti sanoen en edes muista tätä ostaneeni! Varmaankin shoppailu huumassa tehty ostos, joka putkahti nyt esiin meikkikaapin uumenista. Meikki monsterin mysteerinen meikkikaappi!  :D

Olen tätä nyt kaksi viikkoa käyttänyt ja voin todeta seuraavaa... Mukavasti levittyvä koostumus imeytyy ihoon nopeasti ja jättää raikkaan ja pehmeän olon. Matta-efekti ei säily itselläni T-alueella sitä kuuluisaa 5 minuuttia kauempaa ilman mitään muita tököttejä. Mutta ei ole tarvettakaan. Ainakaan iltaisin jolloin olen menossa treffeille ainoastaan Nukku-Matin kanssa. Aamuisin olen laittanut naamalle tämän lisäksi perus: meikkivoide- peiteväri- puuteri suorani. Toimii hyvin ainakin näin arkipäivisin jolloin en tälläydy töitä varten "perusmeikkiä" enempää.

Plussaa myös suomalaisuudesta. Vain tuo sana kauneusemulsio mietityttää. Mikä tekee tästä kauneusemulsion? Jos joku osaa vastata niin olen halukas kuulemaan vastauksen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti