tiistai 10. heinäkuuta 2018

MUA Luxe Inked Lip Stain (Lychee)

Jos etsit edullista ja kestävää huulituotetta niin kurkkaa tämä: MUA Luxe Inked Lip Stain ja tällä kertaa esittelyssä sävyssä Lychee. Hintaa näillä on MUA:n verkkokaupassa neljä puntaa.

Kyseessä on koostuukseltaan hyvin kevyt Lip Stain, joka pysyy mukana menossa ellet ole nyt erittäin rasvaista grilliruokaa ahmimassa kilokaupalla. Silloinkin saattaa olla että tuotetta tarvitsee lisätä vain huulien keskiosaan. Itse olen saanut ihan taistella tämän irti huulilta päivän päätteeksi. Vesipohjainen tuote on helppo levittää huulille. Tuotteessa on perinteinen aplikaattori. Kuivuttuaan tämä on mattainen ja itselläni tämä todella pysyy erittäin hyvin huulilla, varsinainen kesätuote eli helppo ja nopea. 

Huulituotteiden ja etenkin mattaisten sellaisten kanssa kannattaa muistaa kuoria huulet ennen huulimeikkiä, itsellä käytössä usein Lushin huulienkuorinta-aineet. Silloin meikki levittyy parhaiten sekä näyttää siistiltä.

Itsellä tämä sävy ei näytä yhtä kirkkaalta kuin tuubissa, joka on huulimeikkiin tottumattoman kannalta ihan hyväkin juttu. Oikeastaan tämä voisi olla sellainen arkimeikkipuna itselleni.



Onko MUA Luxe Inked Lip Stainit tuttuja?








Tässä yritetty poistaa kädeltä tavallisella saippualla ja hieromalla, ei lähtenyt kunnolla..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti