keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

NOTD: Catrice - 61 Greige! The New Beige

Pitkästä aikaa NOTD (nails of the day) täällä bloginkin puolella. Nykyään tulee enemmän heitettyä nämä kynsien kuvailut tuonne Istagramin puolelle. Tämä kiva mutainen lakka pitää kuitenkin esitellä ihan blogissakin.

Olen kertonut että silmämeikissä luotan ruskeaan ja taupeen, mutta kynsilläkin nämä sävyt ovat alkaneet viihtyä ihan kiitettävissä määrin. Murretut, mutaiset, likaiset sävyt vaan miellyttävät hurjan paljon eikä ne kaipaa edes aina koristeluja ollakseen mielenkiintoiset (minun mielestäni).

Catricen ihana lakka kantaa siis nimeä (ja numeroa) 61 Greige! The New Beige. Alinna olevassa kuvassa kynsillä on vain yksi kerros tätä lakkaa (koska kiire nukkumaan). Kärjistä paistaa läpi, mutta kaksi kerrosta olisi ollut peittävä. Jos vain aikaa olisi kuivatella lakkauksia...

Koostumus on melko hyvin levittyvä, mutta ripeä saa olla siveltimen vetojen kanssa koska ainakin tämä minun lakkani kuivahtaa nopeasti ja ylimääräiset siveltimen vedot saattavat jäädä näkyviin lakan pinnalle. Minä yritän leveämmillä kynsillä (keskisormi ja peukalo) pärjätä kolmella siveltimen vedolla- yksi keskelle ja yhdet molemmin puolin. Tämä nopeasti kuivuvan lakan ominaisuus on toisaalta plussaa mutta tämän raidoittumisen suhteen myös miinusta. Onneksi päällyslakalla voi kikkailla jos raitoja lakan pintaan jää. Mutta koska sävy on aivan ihana, en anna tuon pikkuseikan ärsyttää itseäni.

Catricen lakkoja voi tilata esimerkiksi Kosmetik4less-verkkokaupasta, josta minäkin tämän lakan olen ostanut.


20150213_120349
 
 
20150213_120335
 
 
20150213_120233

2 kommenttia:

  1. Nätti lakka, tykkään tällaisista "rumankauniista". :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen syttynyt näille sävyille ajan saatossa. Ennen ihmettelin kuka näitä käyttää ja nyt olen yksi heistä. :D

      Poista