sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Minä olen...

Muutama sana minusta.

Olen 23-vuotias.  Omistan vaatekaapillisen verran kosmetiikkaa.  Siellä on hittejä hutien joukossa sekä vielä kokeilemattomia tuotteita. --> Rakastan shoppailua.

Seuraan useita meikki- ja lifestyleblogeja. Ne ovatkin lähes tulkoon salainen paheeni, jonka parissa vietän useita tunteja aikaa viikossa. Jos olen aikeissa ostaa uusia tuotteita, tarkistan aina vähintään muutaman bloggarin mielipiteen ennen ostamista. Näin saan arvokasta tietoa tuotteesta ja säästyn suuremmimmilta virhe-ostoksilta.

Syksyn tullen päätin aloittaa oman blogin pitämisen. Mikään päiväkirja tästä ei tule, vaan ideana on jakaa omia kokemuksia kokeilemistani/omistamistani tuotteista. Koska pankkitilini näyttää usein säälittävältä, ostan mieluusti markettituotteita ja etsin ebay-aarteita. Tietenkin minullakin on ne  suosikki tuotteet, jotka olen hyväksi havainnut ja joiden pariin palaan aina uudelleen ja uudelleen hinnasta huolimatta. 

Mikään meikki-guru en ole, joten blogini tekstit eivät ole mikään kiveen hakattu fakta vaan omakohtainen mielipiteeni. Kommentoida saa vapaasti ja vinkkejäkin otetaan vastaan.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti