torstai 16. huhtikuuta 2015

Kaksi Lushin kasvosaippuaa testissä

Hiljattain verkkokauppansa uusinut Lush on siitä mukava ostospaikka, että tarvittaessa saa näytteen tuotteesta ennen isoa ostopäätöstä. Itse pyysin viimeksi kasvosaippuasta näytettä ja vastaanotin kuvassa olevat palaset. Aiemmin olen hehkuttanut Movis-saippuaa, joten mielenkiinnolla testasin nämäkin.

Fresh Farmacy on aluksi hieman omituisen tuoksuinen (kamomillako sen tekee?) mutta nenän totuttua aivan ihana kasvosaippua. Se lupaa ratkaista ihon ongelmakohdat tasapainottaen ja epäpuhtauksia ehkäisten. Sopii herkälle sekaiholle. Oma nassu on tästä kyllä tykännyt. Raskaushormonit jylläsivät kropassa täysillä ja nyt näyttää siltä että kasvojen iho tunkee epäpuhtauksia ulos oikein kunnolla. Etenkin leuka ja posket kukoistavat näppylöissä. Fresh farmacyn avulla olen onnistunut hieman niitä nitistämään ihoa liikaa kuivattamatta. Nähtäväksi jää pystyykö Movis karkoittamaan näpyt tiehensä lopullisesti vai korjaako vain aika tilanteen.
 
Coalface on musta antiseptinen saippua joka minulle oli liian tujua tavaraa koko kasvoilla käytettäväksi. Saippua todellakin imee rasvan kasvoilta tehokkaasti ja oma nassuni muuttui ihan rutikuivaksi. Sen sijaan tätä voi käyttää täsmäiskuna rasvaiselle nenälle ja itse-asiassa kuureina koko t-alueelle. Olenkin tätä leukaan ja nenään hieronut, mutta poskille en voi laittaa koska saippua minun posket ainakin kuivatti. Eli jos ihosi on todella rasvainen, niin kysäiseppä tätä saippuaa testiin. Miehelle tätä käytin selkään jossa oli näppyä ja ainakin tuntumasta mies piti kovasti. Saippuasta jää muuten vaahtoon sellaista hieman kovaa rouhetta... olisko hiiltä? Joka tapauksessa ei kannata liian kovaa saippuavaahtoa hieroa nassuunsa noiden murustenkin takia.
 
Rakastuinko kumpaankaan yhtä palavasti kuin Movisiin? En. Movis on minulle passeli kasvosaippua edelleen joten romanssimme jatkuu.



LushSamples

2 kommenttia:

  1. Hmm.. mitähän mä kokeilisin ekana, sitten kun kasvosaippuaa seuraavan kerran tarvitsen? Ehkä tuota Movista sitten, hmm..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrothan sitten mitä tykkäsit jos Movisia päädyt kokeilemaan? Mä ostin sitä palan serkullekin iho-ongelmia lievittämään. :)

      Poista