maanantai 1. joulukuuta 2014

Kosmebloggaajien kuvahaaste Instagramissa

One of beautys daughters- blogin Henna teki meille kosmetiikkahöperöille suunnatun kuva-päivässä-haasteen, johon tämäkin laiskan oloinen bloggaaja lähti mukaan. Eli seurailkaas Instan puolella jos kiinnostaa miten itse selviydyn haasteesta.

Tässä Hennan tekemä haaste-kuva ja ensimmäisen päivän oma kuvani nimikkeellä viime kuun suosikit. Kunnia ensimmäisestä kuvasta kuuluu siis Hennalle.


IMG_20141130_191954
 
 
IMG_20141201_202658
 
 
Viime kuun arkimeikkini on koostunut lähinnä tästä setistä. Pohjalle Oriflamen The One- sarjan meikkivoide ja peiteaine. Luomiväriä olen pohjustanut ahkerasti Isadoran avustuksella ja luomiväripalettina MUA:n ruskeavoittoinen paletti. Rajauksena Yves Rocherin nestemäinen eyeliner. Kulmat hoituu kuntoon Lorealilla ja ripset saa kahta ripsiväriä ylleen- nimittäin ensin MIYO:n edullinen Super Lash ja loppusilaus Rimmelin vedenkestävällä ripsivärillä.
 
 
Tämmöisiä suosikkeja, millaisia teillä on ollut viime aikoina?

2 kommenttia:

  1. Mä en ole käyttänyt noista yhtään mitään :D Lorkun kulmageelit ovat kaapissa odottamassa Ardellin geelin loppumista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sotkin ensin tuolla Lorkulla ihan tajuttomasti ja olin varmaan aika kammottava kulmineni, mutta nyt alan olemaan sen kanssa suht sujut. Tosin kiireessä vieläkin välillä homma tahtoo mennä pipariksi, mutta niinhän se aina. :D

      Poista