keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Muutamia hakusanoja joilla blogiini on päädytty

Päätin jälleen tehdä tämän hakusana-postauksen, koska mielestäni on hauska seurata millaisilla hakusanoilla ihmiset päätyvät blogiini. Samalla tulee muisteltua vanhempia postauksia.

kasvojumppa ohjeet
-Edelleen yksi suosituimmista hakusanoista. Tämän perusteella voisin olettaa että ihmiset jumppaavat tai ainakin tahtoisivat jumppailla kasvolihaksiaan useammin. Itse olen tälläkin saralla laiskistunut aika lailla. Mitä nyt kasvovoidetta laittaessa vähän mutristelen kasvojani. Kirjoitin aiheesta tässä postauksessani. Kasvojumppaa ja ihan sitä vartalon omaa jumppaa tulisi aloitella taas kevään korvilla. Muutoinkin kuin ajatuksen tasolla.


meikki monsterin maailma
-Miun oma blogi. Mukava harrastus. Keskittynyt selkeästi kosmetiikkaan, mutta välissä vilahtaa muitakin minua innoittavia aiheita. Tervetuloa seuraamaan.

elea värinpoisto
- Jos tarvitsen värinpoistoa niin etsin tämä tuotteen. Hyväksi havaittu. Vaikkakaan värinpoistot kotona ei taida olla kovin suositeltavaa mahdollisten katastrofien varalta. Mutta jos olet valmis ottamaan riskin niin...


goldwell elumen rr@all
- Olen käyttänyt ja rakastunut. Syvä ja puhdas punainen sävy hiuksiin. Mutta varoituksena; tämä ei ole helppo poistaa hiuksista eli jos olet tuuliviiri hiusten värin suhteen niin harkitse huolella.


Biozell raspberry
- Olen testannut. Kuuluu kategoriaan ihan ok. Mutta olen kokeillut useita punaisen värin boostaajia eikä tämä ole se paras. Mikä sitten on? Siitä oma postaus myöhemmin. ;)


elumen rr

- Tästä olikin jo aiemmin puhetta. Kurkkaa tämä postaus ylempää jos hyppäsit yli.

lumene time freeze silmänympärysvoide

-Olen käyttänyt tuubin verran. Ei herätä suuria ajatuksia, koska en ole ostanut uudelleen. Tosin näitä sy-voiteita on viime aikoina kerääntynyt joten ei ole ollut tarvettakaan ostaa uusia.

pinkki suoraväri

-Punainen suoraväri paremminkin minun tapauksessa. Tuo Biozellin Raspberry oli pinkkiä kamaa mutta ei varsinainen suoraväri. Suoraväreistä olen kirjoittanut tässä postauksessa.

rial vaalennusvoide

- Olen testannut ja arvostellut tässä postauksessa.

satva henna

- Testattu ja mainio tuote luonnollisempaan hiusten värjäämiseen. Olen siirtymässä takaisin hennailun pariin. Se on jokseenkin terapeuttista. Miinuksena heinän tuoksu hiuksissa joka alkaa kyllästyttämään muutaman päivän kuluttua. Toki tuoksu katoaa jonkin ajan päästä, mutta etenkin kosteana tuoksu voimistuu. Vertaa märän koiran tuoksuun... hah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti