torstai 12. joulukuuta 2013

Kissanpentu- ja tatuointikuumetta

Olen jo aiemmin maininnut että minulla on valtava kissanpentukuume. Miehen kanssa katsomme lähes tulkoon päivittäin josko löytyisi se meidän kissavauva. Ja jos joku siellä kauhistelee, niin don´t worry. Mun kissoilla on oma tili jonne säästän pahan päivän varalle eli jos joku sairastuu tai muutoin joutuu käymään eläinlääkärin pakeilla. Sehän tunnetusti ei ole halpaa lystiä. Rokotukset ja madotuksetkin on kunnossa. Niin ja ruokapuolikin on kunnossa. Meidän kissat syö paremmin kuin me itse syömme.. :D  Pieni exotic-vauva on hakusessa, mä ihastun joka päivä uuteen vauvaan/kuvaan netissä mutta mies toivoo omaa Snoopy The Cattiä. Onhan se vallan ihana otus.


Kissakollaasi
Rakkaat karvapylleröt kollaasina.

Toinen kuumeilun kohde on enemmän itsekästä. Haaveilen käsivarren saattamisesta loppuun eli half sleeve unelmana tässä vaiheessa. Pitäisi vaan varata aika ja säästää loput rahat kasaan urakkaa varten. Artisti mulla on jo valmiiksi, katsottu. Sama neito joka käsivarren aloitti aikoinaan. Niina, I´m talking about you. :)

Tämmöinen pikainen kuume-postaus tällä kertaa. Mikäs teitä kuumottaa tällä hetkellä??

MonsterHigh

3 kommenttia:

  1. Hell yeah! ^^ Arvostan suuresti! <3

    VastaaPoista
  2. Muakin kuumottaa tuleva tatska. :) Tiedän tismalleen minkämoinen kuvasta tulee ja kuka sen tekee. Ainoa asia on, että pitäis aikataulut saada kohdilleen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikataulut ja raha, siinä kaksi vihollista kuumottaville unelmille... :D

      Poista