maanantai 24. elokuuta 2015

Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control Daily Foaming Wash

Olen vaahtoavien puhdistustuotteiden ystävä. Ne levittyvät kasvoille pehmeästi ja niiden kanssa on helppoa pestä kasvot kun erillistä vaahdotusta ei tarvitse suorittaa. Tämän testattavan tuotteen olen saanut blogin kautta goodiebagissa ja koska puhdistusvaahdon luvataan olevan hellävarainen ja sopivan päivittäiseen käyttöön, otin sen hyvillä mielin testiin.

Daily Foaming Wash lupaa poistaa iholta lian, talin ja epäpuhtaudet jotka voivat aiheuttaa finnejä, mutta lupaa myös pienentää jo olemassa olevia näppyjä sekä vähentää punoitusta. Puhdistusvaahto ei sisällä öljyjä ja sen kerrotaan sopivan myös herkälle iholle päivittäin käytettäväksi. Pumppupulloon pakattu neste muuttuu annostelijan kautta pehmeäksi vaahdoksi joka levittyy kasvoille pehmeästi ja poistaa meikin melkoisen hyvin. Apuna olen saattanut käyttää vielä kasvoharjaa tai silikonista face podia.

Päätin tehdä vielä CL2 - testin. Eli pesun jälkeen nappaan hyllyltä tujun Cliniquen Clarifyin Lotion 2:n ja vanulapun. Muutama pyyhkäisy - posket, otsa, nenä ja leuka.. mitä jäi vanulappuun? Yhden pesun jäljiltä lappuun jäi hieman oranssia sävyä. Toistin pesun vaahdolla ja uusi testi vanulapun kera - nyt tuli puhdasta. Vanulappuun ei jäänyt jäämiä meikistä tai muustakaan. Eli testien perusteella suosin tuplapesua tämänkin puhdistustuotteen kanssa.

Lopputuloksena on ollut siis puhdas ja pehmeä iho, joka ei tunnut kiristävän puhtaalta. Koska olen kokeileva tyyppi, halusin testata voisiko tällä poistaa myös ripsivärin (käytän aina vedenkestävää versiota tai vedenkestävää päällysmascaraa). Kyllähän sekin onnistui muttei yhdellä pesulla. Siksi kannattaa ihan suosiolla poistaa ripsiväri siihen hommaan tarkoitetulla puhdistusaineella ja tehdä tällä pesu muulle kasvojen iholle.

Koska talouden miespuolinen testikohteeni sattuu olemaan herkkänahkaista sorttia, on pakottanut pyytänyt myös häneltä mielipidettä tästä tuotteesta. Vähän outo tuote on, mutta ihan jees. Miehet - lyhyesti ja ytimekkäästi tyyliin.

Hintaa 150ml pullolla on noin 8 euroa ja tällä on pesty naamat jo moneen kertaan eli riittoisa tuote kyseessä. Voisin ostaa uudelleen. Ja käyttää juurikin tuplapesun toisena vaiheena.


Tykkäätkö sinä vaahtomaisista puhdistustuotteista? Onko joku suosikki?
 
 

20150517_172419
 
 
20150517_172518

4 kommenttia:

  1. Mulla tämä odottelee vielä kaapissa, mutta kiva kuulla, että tämä on ihan hyvä. Mun suosikkivaahtoputsari on Ole Henriksenin Red Tea, joka tuoksuu todella hyvälle ja on todella pehmeä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Red Tea ei olekaan entuudestaan tuttu. Pitääkin ostaa kokeiluun jos vastaan tulee. :)

      Poista
  2. Mä oon nyt kans käyttänyt tätä. Kaksoispuhdistuksen ensimmäisenä tuotteena, tai siis ensin pesen tällä ja sitten toinen putsari Clarisoniciin ja sillä vielä harjaan kasvot läpi. Toimii siinä erittäin loistavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo.. mulla tota ihmeharjaa ei vieläkään löydy. Oon kyllä käynyt sitä hivelemässä useasti, mutta vielä ei kukkaron nyörit anna periksi viedä kassalle saakka. :D

      Mutta hyvä tietää että siinäkin hommassa tämä on hyvä tuote, koska hinnalla tätä ei ole pilattu.

      Poista