lauantai 12. marraskuuta 2016

Väriä syksyyn tarjoaa COLOURPOP!

Myönnän. Hurahdin. Kerralla ja oikein kunnolla. Mitään ei pitänyt ostaa ja tässä sitä ollaan. Meikkilaatikossa kasa uusia huulituotteita. Minulla, joka ei edes ole se huulipunatyttönen- ainahan voi kokeilla...

ColourPop on lähtöisin Los Angelesista, sieltä rapakon toiselta puolelta. Se on suhteellisen tuore tulokas meikkimaailmassa, perustettu vuonna 2014. ColourPopin ajatuksena on tuottaa edukasta kosmetiikkaa pupu-logolla merkittynä. Vegaanisia tuotteitakin löytyy, nimittäin Lippie Liners- huultenrajauskynät sekä kaikki Lippie Stixit ovat vegaanisia. Myös suurin osa muistakin tuotteista sopii vegaaneille, mutta lista kannattaa käydä kurkkaamassa heidän omilta sivuiltaan FAQs-osiosta.

Olen kokeillut nyt ultra matte ja satin lipit sekä lippie stixejä... ja pitänyt niistä kaikista. Tulen varmasti kirjoittelemaan sävyistä ja tuotteista omat postauksensa kunhan ehdin.

Ai niin. Siitä tilaamisesta. Aiemminhan ColourPopin tuotteita piti tilailla Suomeen esimerkiksi Shipiton kautta (johon en ole itse perehtynyt) mutta nyt postisetä tuo paketit meille ihan suoraan (tai siis DHL:n kautta). Kunhan sinulla on esimerkiksi PayPal-tili maksamiseen.

Ja riippuen paketin koosta ja tuotteiden määrästä, postikulut ovat summan x ja alvit toinen summa x. Itse olen tilannut yli 50 dollarin niin postikulut ovat olleet ilmaiset ja alveja olen Suomen Tullille maksanut noin 11 euroa. Tullauksen olen hoitanut itse nettitullin kanssa asioimalla, se on nopeaa ja itselleni helpoin tapa tehdä tullaus. Jos tilauksen summa on alle 22 euroa niin alveja ei tarvitse maksella.
 
Suositelkaas nyt omia suosikkejanne ColourPopin valikoimasta!  ❤



ColourPop

 




2 kommenttia:

  1. Mä vasta odottelen ekoja ColourPopejani, tullasin ne eilen, joten saapunevat alkuviikosta. Odotukset on kyllä tosi korkealla! Tilasin lähinnä luomivärejä, mutta myös pari huulijuttua on tulossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin jo kolmatta tilausta tuonne... :D
      Paketti nro 2. on tullattu perjantaina ja sitä odotellessa... ;)

      Poista