tiistai 1. joulukuuta 2015

2 x Garnierin misellivesi

Rakastan misellivesiä osana ihonhoitorutiinejani. Ne ovat tehokas puhdistustuote kasvoille, sillä ne vetää magneetin tavoin lian ja meikin kasvojen pinnalta. Misellivesiä ei tarvitse huuhdella pois. Helppoa ja melko nopeaa arkimeikin poistossa. Itse kyllä käytän näitä useimmiten meikinpoiston viimeistelyyn.

Garnier Skin Naturals Micellar misellivesi sopii erityisesti herkälle iholle. Tämän ostin muistaakseni Citymarketista kun monet bloggaajat kehuivat kilpaa. Ja onhan tämä oikein hyvää tavaraa. Poistaa meikin ja päivän moskat kasvoilta sutjakkaasti. Vanulappuja menee meikin poistossa yleensä kolme kappaletta. 400ml riittää noin 200 vanulapulliseen, näin pullon kyljessä luvataan. Pikaisesti laskettuna tämä riittää käytössäni tätä tahtia 66,6 kertaa. 400ml maksaa noin 9 euroa.

Garnier Skin Naturals Pure Active All-in-1 Micellar misellivesi on suunnattu herkälle rasvoittuvalle tai sekaiholle. Hinta on tällä pullolla sama 9 euroa. Tulin ostaneeksi tämän viikonloppureissulla Tokmannilta kun unohdin omat pesuvehkeet kotiin pojan tavaroita pakatessa. Ai kuinka niin putkiaivo? Joka tapauksessa tämä on ollut yhtä kelpoa misellivettä kuin tuo edellinen vaihtoehto. Itse asiassa en ole huomannut eroa näiden välillä tällä aikaa kun molempia on tullut käytettyä. Pitäisi ehkä pitää kuukauden mittaiset testijaksot molemmille ja katsoa tuleeko eroja esiin. Tämän avulla poistin violettia Crazy Color suoraväriä ohimoilta ihan hyvällä menestyksellä.

Tässä on nyt 800ml misellivettä käytettävänä ja kaapissa pari muuta odottamassa vuoroaan. Misellivedet on kyllä parhautta, ei sille mitään voi. Olen koukussa.


Kuinkas teidän suhde misellivesiin?
Suosikit saa laittaa jakoon!


Ja hei, joulukuun ensimmäinen päivä! Aika on sujahtanut ihan hurjan nopeasti tähän pisteeseen. Joko alkaa jouluvalmistelut olemaan ajankohtaisia? Itse olen jo lähes kaikki lahjat hankkinut läheisille.



2 x misellivesi

9 kommenttia:

  1. Mä en voisi kuvitellakkaan elämää ilman misellivettä :D

    VastaaPoista
  2. Joka päiväisessä käytössä tuo v.pun korkkinen. Minun mielestäni tuo toinen ei puhdistanut kasvoja yhtä hyvin. Kumpikaan ei kyennyt poistamaan ripsaria pois!
    -Tingeling-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kyllä ripsiväritkin näillä poistanut (pidän melko kosteaa vanulappua tovin ripsien päällä ja pyyhin kevyesti, tosin ripsiväri kannattaisi aina poistaa sille tarkoitetulla tuotteella ettei venytä turhaan sy-ihoa.) Mutta hyvä kuulla eriäviäkin mielipiteitä! :)

      Poista
  3. Itsekään en noiden välillä eroja huomannut, en tosin yhtä aikaisesti käyttänyt vaan välissä taisi jopa jonkun muun merkin misellivesi olla, mutta molemmat siis todella hyvin toimivia käytössä ja tulen varmastikin näihin palaamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä on ainakin hyvä hinta-laatusuhde ja itsekin varmaan palaan punakorkkisen pariin kunhan muut misellivedet on kulutettu loppuun. Ellen nyt löydä jotain maailmaa mullistavaa, superhyvää misellivettä! :D

      Poista
  4. Mä rakastan Gamarden, Bakelin ja Absolutionin misellivesiä. Jostain syystä Garnierit ei toimi mulla, tuntuu, että saa olla tuhertamassa aika kauan, että meikki irtoaa, mutta voi se olla mun päässäkin. :D Tuo vihreä korkkinen on vielä huonompaa kuin tuo vaaleanpunainen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on miniBakel tuolla odottamassa korkkausta. Kiitos vinkeistä! :)
      Hassua etten mä huomaa eroa näiden kahden Garnierin välillä, punakorkkisen ulkoasu vaan miellyttää enemmän.

      Tai sitten noi sun suosikit on parempia kuin nämä ja sen takia näillä putsaaminen tuntuu tuhertamiselta? ;)

      Poista
  5. Minulla on tällä hetkellä toi pinkki Garnierin misellivesi (ja vielä toinen pullo jemmassa) ja ennen tätä oon vain kokeillut Yves Rocherin Misellivettä mutta se oli tosi hyvä ja raikas :)

    VastaaPoista