sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Moroccanoil

Livbox tutustutti minut joulukuussa Moroccanoilin maailmaan. Entuudestaan olin muutamista blogeista lukenut öljyjen käytöstä hiusten hoidossa. Myöhemmin huomasin kuinka öljybuumi valtasi yhä enemmän blogeja. Itse olen todella myöhässä tämän hehkutukseni kanssa. Boxin mukana sain Moroccanoil Treatment- nimisen arganöljy valmisteen. Pieni 10ml näytepullo on uskomattoman riittoisa.

Tarjolla on myös kevyempi light-versio kyseisestä tuotteesta mm. hiusnaamioiden ja shampoon lisäksi. Muista tuotteista minulla ei ole kokemusta. Livboxista tupsahtaneen minipullon jälkeen olen kuluttanut kaksi samankokoista pulloa. Olen käyttänyt hoitoöljyä lähes jokaisen hiustenpesun jälkeen. Annostelussa saa olla hieman varovainen, vaikka en ole mitään övereitä tämän kanssa tehnyt. Aina voi laittaa lisää, mutta pois ei saa kuin pesemällä.

(vinkki: kerran tai pari olen öljyä käsistäni hieronut miehekkeen partaan tuomaan muotoiltavuuta, eikä hän ole valittanut tähän päivään mennessä).

Täyteläinen Moroccanoil- öljy lupaa ravita ja korjata vaurioituneita hiuksia. Sitä voi käyttää yksinään tai yhdessä muiden tuotteiden kanssa. Se sovultuu niin hiusten hemmotteluun/korjaamiseen, muotoiluun kuin viimeistelyyn. Tuotetta suositellaan monesti hiusten kuivauksen nopeuttamiseen. Itse käytän öljyä suihkun jäljiltä kosteaan tukkaan hoitamaan kuivia latvoja. Öljy antaa hiuksille heti kiiltoa ja kyllä ne tuntuvat kuivuvan nopeammin. Itse en harrasta hiusten kuivausta "keinotekoisesti" vaan annan niiden kuivua luonnollisesti.

Säännöllisen käytön luvataan kunnostavan hiusta ja ehkäisevän kaksihaaraisia. Sopii siis täydellisesti minun kuiville ja katkeileville hapsuilleni. Lisäksi hiuksiin jää mukava tuoksu. En tiedä miten kuvailla tuoksua, mutta minun nenääni se on miellyttävä, pehmeä. Hiukset myös tuntuvat ihanan pehmeiltä, ei ollenkaan rasvaisilta. Tämän tuttavuuden esittelystä olen todella kiitollinen Livboxille.

Oletko sinä jo kokeillut Moroccanoilia?





2 kommenttia:

  1. Ostin tammikuussa se ison Moroccanoilin ja nyt vasta se on lopussa vaikka olen myös käyttänyt sitä paaaljon! :) Tuo miehekekin tykkää sen tuoksusta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva tuoksu, en vaan osaa kuvailla sitä juuri mitenkään. Olen muutenkin huono kuvailemaan tuoksuja. :D

      Poista