maanantai 17. kesäkuuta 2013

How do you find me part II

Lisää hakusanoja joilla blogiini on  päädytty. Nämä napattu viime kuun 15.päivä.

elumen rr@all
-elumenin paloauton punainen suoraväri. Aivan upea. Lisää voit lukea esimerkiksi tästä ja tästä.

 








eveline 3d effect mascara
-olen kokeillut enkä tykännyt yhtään. Lisää voit lukea tästä.

 








kasvojumppa ohje
-kiinnostaa monia. Itse olen laiskistunut myös kasvojumppaajana. Salillakaan en ole käynyt viikkoihin!! kasvojumpasta olen siis kirjoittanut tässä.

 








kasvojumppa ohjeet
- kts. edellinen.

 








 
 








kat von d vaatemallisto
- Olen omistanut postauksen Katille tässä.

 








kicks bb sivellin
-Omistan ja olen tyytyväinen vaikka olen taas päätynyt levittelemään mineraalimeikkiä jättikabukilla.

 








kynnet
-En ole kynsibloggaaja, mutta rakastan kynsilakkoja. Valitettavasti taloudessa asuva 2-lahkeinen vihaa kynsilakan hajua ja tyydyn vaihtamaan stilettoihin väriä harvoin..

 








lumene sensitive touch mascara
- oma postauksensa löytyy täältä

 








rial vaalennusvoide
- vilahti edellisissäkin hakusanoissa, mutta postaukseen pääset tästä..



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti