torstai 30. toukokuuta 2013

Se on se Mmaku!

Kävin erään työpäivän päätteeksi ensimmäistä kertaa noutamassa smoothien mukaani Mannerheimintiellä sijaitsevassa Mmaku- smoothiebaarista. Olin katsellut liikettä muutaman päivän, mutta nyt olin sopivaan aikaan liikkeellä. Koska halusin jotain raikasta matkaani, valitsin smoothien joka kantaa nimeä Bee-tiful Body. Täytyy todeta että olin erittäin tyytyväinen asiakas. Hörpin smoothieni alta aikayksikön. Toivon vain että ottaisivat Lounassetelin käyttöönsä maksuvälineenä, sillä mielelläni hakisin työpäiväksi mukaani terveellisen smoothien. Ison 0,5L smoothien hinta oli 8 euroa.

Lisäksi innostuin tuosta Chia-siemenestä osana ruokavaliotani. Onko teillä kokemuksia?




5 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä, täytyykin käydä tuolla :)

    Mä olen käyttänyt chiasiemeniä jo useamman vuoden osana ruokavaliota - suosittelen. Etenkin raakaruokailijalle ovat helppo tapa tehdä kaikenlaista, ihan jälkiruoista leipiin. Ja tietysti kaikille muillekin, toimivat tosi hyvin vaikka just smootheissa tai jugurtin kanssa, tai ihan miten tykkää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin oman chia kiloni juuri. Nyt vaan odotellaan maltillisesti.. :)

      Onko sulla vinkata jotain jälkiruokaa?

      Poista
  2. Tiedätkö, mä voisin vinkata sulle pari blogia joista löytyy vaikka mitä upeita reseptejä, itse kun en ole mikään mestari niitä kehittelemään. Keittiökameleontti ja Peikkojen maailmassa, niistä löytyy varmasti paljon erilaisia reseptejä joissa chiaa on käytetty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset vinkistä! :)
      Lisää blogeja lukuluetteloon.. ^^

      Poista
    2. Vitsit kun reseptit näyttää herkulliselta! nom nom... :)

      Poista