sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Parisuhdetta ja huumoria...

Yhteinen matkamme on kestänyt kesällä kaksi vuotta. Pisin suhteeni. Kiitos siitä kuuluu (murto)osittain huumorille jota viljelemme yhdessä. Tämän lisäksi saan kiittää avopuolisoa pitkäpinnaisuudesta ja kosmetiikkahulluuteni sietämisestä. Kaksi leijonaa saman katon alla ei aina ole se paras yhtälö, mutta jotenkin tässä suhteessa se ei ole mikään ongelma. Vuosien (ja monen sammakon) jälkeen on ihana huomata että joku voi jakaa arjen kanssani tulematta hulluksi.

*koputtaa puuta*

Alla Metro-lehdestä työpäivän aikana miehekkeelle lähettämäni sarjis, jossa kiteytyy meidän parisuhteemme... :D




Ostin miehekkeelle magneetin Lapista.


No nyt se vilkuili mun bloggausta.
"Mitä sä teet? Siellä on se mun magneetti.. sä kirjotat jotain musta!"
"No mene nyt pois siitä, et saa lukea..."  :D


Kuinka moni jakaa bloginsa avoimesti puolisonsa kanssa?


4 kommenttia:

  1. Välillä näytän/kerron mitä oon kirjoittanut mutta en tiedä käykö mies salaa lukemassa blogiani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että mun avokki käy stalkkaamassa välillä. Etenkin jos vietän enemmän aikaa koneella. ... :D

      Poista
  2. Mulla taas kävi niin että tämä nykyinen poikaystävä on jo kauan lukenut blogiani ja sehän kävi ilmi kun syksyllä sit viimein tutustuttiin :D on kuulemma haikaillut musta jo kauan, silloin kun en vielä tiennyt hänen olemassaolostaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana. :) Mielenkiinnosta kysyn että miten sitten tapasitte ruudun ulkopuolella? Oliko sattumaa vai sovittu juttu? Mä tapasin omani galleriassa ja vuosien kuluttua lähdin rohkeasti treffeille. :D

      Poista