keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

How do you find me?

Monessa blogissa on kurkistettu hakusanojen taakse. Miten ihmiset päätyvät blogiini? Mitään kovin erikoista ei löytynyt tällä kertaa, mutta kurkistetaan kuitenkin.
 
 
rial vaalennusvoide
-olen käyttänyt vaalentamiseen. Edullinen ja toimii jos pieni keltaine vivahde ei haittaa lopputuloksessa ;D. Ainakin Tarjoustalosta olen tätä ostellut. Ihan oma postauksensa löytyy täältä.
 
 
pin up meikki
-tykkään kovasti. Itse olen huono kuvailemaan omia meikkejäni, enkä edes meikkaa aivan tämän tyylin kaikkien sääntöjen mukaisesti. Blogissani vilahtelee välillä kauniita pin up tyttösiä. Muutaman tutoriaaliinkin olen ohjannut (Youtubeen).
 
 
kasvojumppa ohjeet
- olen kirjoittanut aiheesta täällä.  Oma kasvojumppailu ei ole ollut kovin säännöllistä. Mitä nyt iltaisin vääntelen naamaani puhdistuksen aikana. Jumppailua häiritsee hieman avopuolison läsnäolo. Itse kun en tunne oloa kovin hehkeäksi suu ammollani silmät pyöreinä peilin edessä. Kaikkea ei tarvitse avopuolisollekkaan näyttää vaikka suhteemme muuten onkin hyvällä pohjalla.
 
 
suoravärit
-käytän. Viimeksi muutama päivä sitten. En voisi elää punapäänä ilman tätä ihmeainetta. Blogissani on oma tunniste "suoravärit" josta pääsee lukemaan jos asia kiinnostaa.


glitter meikki
- en muista julkaisseeni glitter meikkiä. Harvoin osaan käyttää glitteriä meikissä. Yleensä luomiväri voi sisältää itsessään glitteriä tai nyt MUA:n glitter eyelinerit voisivat liittyä tähän. Glitter sopii juhlaan, mutta ei niissäkään kaikkiin tilaisuuksiin.


pink buss
-tämä oli mielenkiintoinen. En omista. Ja jos omistaisin bussin, niin se ei olisi pinkki. :D  Mulla ei ole edes ajokorttia.


23 vuotias kosmetologilla
-olin 23 kun ensimmäistä kertaa kävin kosmetologin juttusilla. Kallis reissu. :D
Mutta suosittelen ainakin kerran kokeilemaan.


amy lee without makeup
- ihailen naisena. Oma kuvapostauksensa täällä. Mutta kyllä hänellä meikkiä on kaikissa kuvissa. :)
 
 
Että tämmöisiä hakusanoja tällä viikolla. Aika samaa linjaa kautta blogini. Muutama erikoisempi, mutta katsotaan josko postaisin niistä erikseen.
 
Miten te löysitte blogiini ensimmäistä kertaa?
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti