keskiviikko 13. helmikuuta 2013

* MUA!

Eksyin MUA nimisen englantilaisen nettikaupan sivuille ja ostoskoriin päätyi muutama tuote. En voinut vastustaa. Lukekaa nyt alla oleva kuvaus.

"Great makeup doesn’t need to cost the earth and it is MUA’s promise to bring surprising quality, colour, fun and innovation to each and every product it delivers. Bringing guilt free makeup to every ladies makeup bag! "*
 
*Lainattu MUA:n nettisivuilta.

Onneksi en ole tehnyt mitään "en osta kosmetiikkaa"-lupauksia. Välillä (köh köh) pitää hemmotella itseään. MUA muistuttaa mua (hah hah) ELF nettiputiikista. I wonder why? (3 kirjainta nimessä, halvat hinnat...?)

Ja sitten offtopic. Löysin taannoin rautatavarakaupasta tulevan vaatehuoneeni boordin. Ja se vaatehuone on ihan must have! :D


2 kommenttia:

  1. Mulla on MUA:n yksi poskipuna ja se on todella hyvä. Mulla oli pari luomiväriä, mutta ei niitä tullut käytettyä niin ne lähti eteenpäin.

    VastaaPoista
  2. Testasitko luomareita ennen uuteen kotiin antamista? Tilasin nimittäin paletin ja vähän jänskättää että tyydyttääkö se mun UD Naked-paletti himot... :D

    VastaaPoista