maanantai 2. toukokuuta 2011

Monsteri kosmetologilla


Olin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni kosmetologilla. Varasin viime viikolla ajan, kun sain tarpeekseni laajentuneista ihohuokosista ja inhottavista näpyistä leuan seudulla. Leukani on kammottava finnien taistelukenttä. Yök. Lisäksi kuivuutta on taas kerran havaittavissa poskipäillä.

Olin tänään kuulemassa ihoni kunnosta ja sain kasan ohjeita mukaani. Ostin muutamat tuotteetkin, Biodroga on sarjan nimi jos jotain kiinnostaa. Yritän viikonlopun aikana saada postauksen aiheesta valmiiksi. Nyt on liian väsynyt olo kirjoittaa mitään järkevää. Taidan keittää kupin teetä ja mennä kisujen kanssa sohvan nurkkaan kököttämään.  


Mukavaa viikkoa toivottaen,
Monsteri


2 kommenttia:

  1. Oi odotan postausta innolla! :) Mulla on myös finnejä ja laajentuneita ihohuokosia, ja mieluusti haluaisin apua niihin.

    VastaaPoista
  2. Olen tällä hetkellä kipeä, joten viikonloppuna yritän saada aikaiseksi jotain järkevää tekstiä ilmoille. Mulle tehtiin UÄ syväpuhdistus ja semmoinen tehonaamio (koska ihoni on kuiva tällä hetkellä) ja tosiaan tuon tuotesarjan tuotteita ostin kotihoitoa varten. Mutta palaan asiaan heti kun ajatus kulkee paremmin. :)

    VastaaPoista