sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Tunteita ja tuoksuja - Avon Naturals vartalosuihkeet

Olen ihastunut Avon Naturals vartalosuihkeisiin. Minä kun en osaa tuoksutella itseäni parfyymein arkisin juuri ollenkaan. Nämä sen sijaan ovat sen verran herkullisia, että voin huoletta suihkutella aamuisin itseni. Tuoksu ei ole liian voimakas, vaan paremminkin sopivan kevyt. Silti työkaverit nuuhkivat ilmaa jossa oleilen ja arvuuttelevat mitä tuoksua kannan ylläni. Hinta yhdelle pullolle muistaakseni alle viisi euroa ja tarjouksissa saattaa olla halvempikin kappalehinta. Muistelisin jossain tarjouksessa kappalehinnan olleen jopa 2.90€? Tavaraa pullossa on 125ml josta suihkuttelee useamman viikon kepeästi.

Suosikki tällä hetkellä on Vadelma. Vadelmassa vain on sitä jotakin. Muistoja kesästä.<3 Omistan myös tuoksut: Kookos ja sitruunaruoho, Manteli ja maito sekä Virginiantuomi ja muskotti. Tosin tuossa kookos ja sitruunaruoho tuoksussa on hieman pistävä, alkoholimainen sivutuoksu. Sitä olen käyttänyt huonetuoksuna ja raikastimena wc:n puolella. Ihan kätevää noinkin päästä siitä eroon. Se on tällä hetkellä kokeilemistani tuoksuista ainoa josta en tykkää.

Joku saattaa ajatella että olen Avon konsultti ja yritän tyrkyttää teille tuotteita täällä, mutta niin ei ole. Avonilla on vaan usein hyviä tarjouksia joihin kannattaa köyhäily-budjetillani tarttua kiinni. Luen usein arvosteluja (toisista blogeista tai Glossysta) tuotteista ennen niiden hankkimista. Tein hiljattain isomman tilauksen ja sen takia näitä Avonin tuotteita on viime aikoina niin paljon tässä blogissani vilahdellut. Olen siis itse tuotteet ostanut ja tässä kertoilen mitä mieltä itse olen..  Jos Avon ei nappaa niin nämä postaukset voi silloin ohittaa lukematta..

EDIT. Toimimaton kuva poistettu.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti