lauantai 13. marraskuuta 2010

Naama-ongelmia

Tunnustan. Minua vaivaa edelleen ilkeät näpyt etenkin otsalla ja leuassa. Olen tainnut tästä jo mainita/valittaa aiemminkin. Baari-illan jälkeen kukoistus on vallassaan ja ilman baarittelujakin näpyt ilmestyvät aiheuttamaan minulle harmaita hiuksia. Lisäksi käyttämäni voiteet atooppisen ihon hoitoon saavat kasvoni punoittamaan kuurien aikana. Tähän yhtälöön kun lisää jo valittelemani pandasilmät niin mukava naamaongelma on valmis. Ei niin kaunista katsottavaa.  :D

Näppylöitä olen tuhonnut Elfin Blemish kitin avulla kiitettävästi. Täällä enemmän tietoa tästä pelastajastani. Lisäksi kaksoispuhdistus on tuottanut tulosta. Nämä yhdessä viikottaisen naamioinnin ja ihonkuorinnan kanssa ovat avain ratkaisuun. Lisäksi ihon kosteutus päivittäin on tärkeää, sillä myös kuivalle iholle syntyy näppyä.

Olen käyttänyt kokeilumielessä nyt kolmisen viikkoa Avonilta tilaamaani Pore Penetrating huokosia puhdistavaa puhdistusgeeliä ja kerran viikossa saman sarjan savinaamiota (salisyylihappo 0,5%) Hintaa naamiolla ja geelillä oli 4,90€/kpl. Tuloksia on tullut, iho on selvästi puhtaampi, sillä edes "Se aika kuukaudesta" ei saanut aikaan kuin kaksi pientä näppyä! Mutta sen verran puhdistavia nämä ovat kasvoilleni, että kunnollinen kosteutus on todella tarpeen heti pesujen jälkeen. Naamio sai aikaan kiristelevän tunteen kasvoillani melko pian sen laittamisesta. Sinnikkäästi pidin naamion sen 5 minuuttia ohjeen mukaan ja pesin pois. Sileä nassu ja mielestäni huokoset eivät paistaneet silmään niin suurina kuin normaalisti. Ihon kosteutin välittömästi Lumenen Vitamin C+ Heleyttävän päivävoiteen avuin. 

Punoitukseen ei varsinaista apua ole. Ainoastaan sitä voi peittää. Onnekseni tämä lääkekuurista johtuva punoitus kestää vain joitakin päiviä, joten siitä ei tarvitse stressata liikoja. Moneen kertaan hehkuttamani Lumenen tehohoito on auttanut minua tässä ongelmassa erittäin hyvin. 


Pandasilmiin olen apua huudellut jo aiemmin ja hyviä vinkkejä tulikin. Tähän asiaan palaan vielä uudelleen myöhemmin.



Kuinka moni muu painii ongelmallisen ihonsa kanssa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti