keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Tunnustusta blogilleni

Pikkuinen blogini sai tunnustusta Kanelilta. Kiitän ja kumarran kaikkia teitä, jotka olette jaksaneet lukea höpinöitäni. Erityinen kiitos Kanelille ja hänen mainiolle blogilleen. Alussa tämä minun harrastukseni vielä on, mutta yritän kehittyä koko ajan. Kiitos vielä kerran. 



Tunnustus-maininnan periaate on kertoa 7 asiaa itsestään ja haastaa 7 muuta bloggaajaa tekemään samoin. Kanelin esimerkkiä seuraten haastan vain kaksi muuta bloggaajaa tekemään samoin. Nämä bloggaajat kirjoittelevat näissä tutustumisen arvoisissa blogeissa..



-------------------------------------------------------------------------------------

Tässä tulee vielä ne 7 asiaa, jotka tunnustus kehoittaa kertomaan itsestään.

1. Minulla on kolme kissaa, kaikki harmaan sävyisiä. Juttelen kissoilleni kuin he olisivat minun lapsiani. Huikkaan hyvät huomenet aamuisin ja moikkaan kun tulen kotiin.  En osaa kuvitella elämää ilman heitä. Minulla on myös kissa-tv eli akvaario.

2. Rakastan leikkiä väreillä, mutta lähinnä hiuksissani ja meikeissäni. Vaatteissa perusvärini ovat musta, punainen, violetti ja harmaa. Tyylini on "rento" eli kiireessä jotain päälle- tyylinen ratkaisu.

3. Olen asunut samassa kaupungissa koko elämäni. Ja toisinaan unelmoin muuttavani vieraaseen kaupunkiin ihan vain vaihtelun vuoksi. Aina keväällä iskee pahin muutto-vimma. Vielä kuitenkin kykin täällä kotikaupungissani. Ehkäpä vuosi 2011 tuo muutoksen tullessaan?

4. Olen koti-hiiri. Jään kotiin juomaan lämmintä kaakaota ennemmin kuin sukellan baariin. Asia erikseen on bändien keikat, joilla rakastan heilua budjettini sallimissa rajoissa.

5. Pidän gootti-meiningistä vaikka sitä ei minusta ensimmäiseksi uskoisikaan. Kotini ei siis ole mustan puhuva eikä ihoni kalpea tai hiukseni/huuleni/silmämeikkini korpinmustaa. Omistan kyllä korsetteja, mutta vain "biletys" käyttöön.. :D

6. Rakastan pin up-tyyliä ja etenkin vanhoja pin up-kuvia.  Olen käynyt burleskia katsomassa useamman kerran ja pidän siellä vallitsevasta tunnelmasta. On myös kivaa laittautua näihin tapahtumiin oikein kunnolla. Naisellista meininkiä jos mikä! :)

7. Olen tyytyväinen vartalooni. Tietenkin tulee "läski-ruma-päiviä" (menkkojen aikaan etenkin..) MUTTA 90% ajasta olen tyytyväinen itseeni olematta kuitenkaan itserakas. Myös kehonmuokkaus kiinnostaa ja omistankin useita lävistyksiä ja tatuointeja.



Ihanaa syksyä toivottaen, Leben <3

4 kommenttia:

  1. Kiitän paljon! : )) toi 1. kohta on aikalailla samaa täällä päin :'D kisut on ihanimpia!

    VastaaPoista
  2. Kisutv-rocks! Meillä lasitettu parveke ajaa saman asian ;D Tänään aamuteevestä tulikin Batmanille Harakka hyppii-ohjelmaa.

    VastaaPoista
  3. Harakka hyppii- näkyy myös meillä. Lisäksi kiinnostusta herättää: Kurre oksalla keikkuu sekä Lehtipuhallin aamu seitsemältä. :D

    VastaaPoista
  4. Hei! Kiitoksia haasteesta, toteutan sen heti kun vain suinkin ehdin :)

    VastaaPoista